Cute Onion Club - Onion Head

lagu

Monday, August 5

My Lurve ♥




This is my LOVE.
♥ Muhamad Syawal Bin Suhardi ♥
♥ Tujuhbelas Tahun (2013) ♥
♥ Lahir pada 20 Julai 1996 ♥
♥ dilahirkan di Hospital Besar Kuala Lumpur ♥
♥ bersekolah di Kolej Vokasional Kajang ♥
♥ anak yg terakhir daripada 2 org adik beradik ♥
♥ manja, ngade2, baik, setia, jujur, penyayang and penyabar ♥
♥ Fall in love with Masturina Nazifa on 8 April 2013 ♥

harap-2 pilihan aku niy tepat and benar
• aku harap akan kekal ngn dia smpai bila-2
• aku harap kami dapat tempuh dugaan bercinta
• aku juga berharap tiada penghalang cinta kami
• harap dia tidak pernah bosan mencintai aku selamanya
• aku dan dia akan sentiasa menjaga hubungan kami baik-2
• kami ingin membina masjid suatu hari nanti..insyaallah
• semoga hubungan kami kekal sehingga puncak menara gading
• Doakan kami bahagia hingga ke anak, cucu dan cicit. amin..
Akhir kata, sesungguhnya saya amat mencintai dia selama-lamanya.
ILOVEYOU ! IMISSYOU ! INEEDYOU ! IWANTYOU !